משימה 4 - עדי נכט
1. לאחר שחקרתי ומעט חוויתי איך זה להיות אזרחית במדינה בה המשטר הוא טוטליטרי, אני מרגישה ברת מזל שנולדתי
במדינה בעלת משטר דמוקרטי בו לכל אדם באופן שווה - בלי הבדלי דת גזע ומין - יש זכויות אותן אף אחד לא יכול לקחת לו. אני שמחה ומאושרת שמעולם לא חוויתי ולעולם לא אצטרך לחוות דיקטטורה כמו שהייתה ברוסיה. החיים במדינה דיקטטורית הם חיים שהם לא חיים. לאנשים אין את הזכויות המגיעות להם. במדינה שלנו הדמוקרטית אנשים לא צריכים לפחד להביע את עצמם ולהיות הם.
2. רפלקציה :
·
מאילו דברים נהנית
במהלך הכתיבה? מדוע?
נהניתי לחקור על המשטר הטוטליטרי במשימה 2 כי ככה יכולתי לחוות את כל מה שעובר על אזרחים שבאמת קיים אצלם משטר כזה וחשבתי על חיים שהם לא רק במדינה דמוקרטית ושהמשטרים שונים מאוד אחד מהשני בדרכים קיצוניות.
·
אילו קשיים עלו
במהלך הכתיבה? מדוע? כיצד התמודדת עם הקשיים?
היה מאוד קשה לחפש את כל המידע ולהוציא את כל המידע המתאים לעבודה. לא תמיד הסתדרנו בעצמנו ולא תמיד היה מענה לעזרה . כדי להתמודד עם בעיותנו נפגשנו מחוץ לבית הספר בכדי לעזור אחד לשני ולהפיק את המירב בעבודה ולנצל גם את זמננו האישי לסיום העבודה.
·
אילו מיומנויות
שיפרת במשימה זו?
שיפרתי לדעתי את מיומנויות הכתיבה שלי מכיוון שלאט לאט הבנתי איך לכתוב את הדברים ומה חיוני לעבודה ומה פחות.
·
מה היה
היתרון/חסרון של כתיבה בבלוג במשימה זו?
היתרון בכתיבת בלוג הוא שאין צורך להיפגש על מנת לסיים את העבודה כי ניתן לעבוד בו מכל מחשב. החיסרון הוא שלפי דעתי לפחות הבלוגר הוא לא הכלי הנוח ביותר לעשיית עבודות כי הוא מסובך בהתחלה.
·
ציין דבר אחד חדש
שלמדת על עצמך במהלך המשימה?
למדתי על עצמי שבכדי לעשות את העבודה באופן הכי יעיל עליי להתעלם מהסחות , להתרכז ולעשות דברים באופן יעיל.
תגובות
הוסף רשומת תגובה