משימה 4 - ניב גבסו

משימה 4 - ניב גבסו

  1.  למדתי מהעבודה שפעם לא היה כמו היום, לא היה דמוקרטיה, לא היו לטובת העם ואנשים לא יכלו לעשות מה שהם רוצים. למדתי שהחיים בארץ לא דמוקרטית זה לא טוב וגורם להרבה סבל בקרב התושבים והאזרחים. חשבתי שהמדינה שלנו פה לא טובה עם כל הבחירות והמלחמות ואז הבנתי שלעומת רוסיה פעם היא ממש טובה. אני מאוד שמח שאנחנו מדינה מודרנית דמוקרטית ושאין דיקטטורה או קומוניזם, בנוסף אני שמח בגלל שאבא שלי גם עצמאי והוא אחראי לחצי מן הפרנסה בבית ואם היו סוגרים לו את החנות אז היינו כנראה בבעיה כלכלית וזה משהו אף אחד רוצה שיקרה לו או למשפחתו.
  2.  * נהנתי במהלך הכתיבה במשימה 2 בעיקר כי זה היה לחשוב מחוץ לקופסה ולחשוב איך היו החיים בקומוניזם בנקודת מבט של מישהו שחי תחת קומוניזם וזה נתן לי חשיבה אחרת על החיים מחוץ למדינה שלנו ועל החיים שהיו פעם. כמו כן, נהנתי ממשימה 3 שהיה לחשוב על שיר ו"לפתור" אותו.
 * הקשיים שהיו במהלך העבודה הם שלא למדנו בפירוט על כל הדברים הללו במדינות ספציפיות והיה ממש קשה לאתר את המידע בספר או באינטרנט, בנוסף, לדעתי המשימה עצמה הייתה ממש קשה למרות שנתנו לנו המון זמן להכין אותה ורוב הילדים נאלצו לבקש עזרה ולא הסתדרו בעצמם בעבודה זו. אני חושב שהמשימה הייתה קשה כי גם כל משימה הייתה ארוכה ומלאה וגם לא למדנו בפירוט על כל המדינות. התמודדנו עם הקשיים בכך  שנפגשנו בנפרד לעשות את העבודה בלי כל הרעש והבאלגן שיש בכיתה ועזרנו אחד לשני לחפש מקורות מידע ועזרנו אחד לשני עם רמת הקושי.

* לדעתי שיפרתי את מיומנויות הכתיבה שלי וחיפוש מידע באינטרנט מכיוון שלא הכל היה בספר ובדרך כלל שעושים עבודות מסתמכים רק על הספר וזה הופך את העבודה להרבה יותר קלה ופשוטה. 

* היתרון בכתיבת הבלוג הוא שאפשר לעשות אותו מכל מקום ובכל זמן ושאין צורך רק להסתפק בשיעורים בכיתה ושזה נוח ונגיש לכולם. החיסרון הוא שלא תמיד יש אפשרות להגיע למחשב או שלפעמים הוא לא עובד ושאפשר להסתבך עם הבלוג ובעיות תכניות. בנוסף, יש אפשרות להעתיק בבלוג ופשוט להסתכל בבלוג אחר ולהעתיק ממנו.

* למדתי על עצמי שבעבודות כאלו שמצריכות ריכוז וחשיבה קשה לי מאוד להתרכז בכיתה ולעשות דברים באופן יעיל ובגלל זה בקושי הצלחתי לעבוד בכיתה ובגלל זה היה לי קשה להתעמק במשימה ה1 שאותה עשינו בכיתה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

משימה 1 - משטר טוטליטרי ברוסיה

משימה 2 - טל מירון